IKEA PS VÅGÖ

We are off to France in April for a week and I'm planning to spend a few days decorating this holiday home to make it even cosier and welcoming than it is. I would love to replace the old deck chairs by a few IKEA PS Vago.
We have two at home in London and I think their design is fabulous but my 'practical mum' is questioning how comfortable they are given that they are shorter than a normal deck chair. What do you think?

Nous allons en France en Avril pour une petite semaine et je prévois de faire un peu de déco dans cette maison de vacances pour la rendre encore plus agréable qu'elle ne l'est. J'aimerais beaucoup remplacer les vieilles chaises longues par les PS Vago du Suédois. Nous en avons deux a Londres que j'adore et je trouve que le désign est simplement superbe mais ma petite mere et son esprit pratique n'est pas vraiment convaincue du comfort de la dite-chaise désign vu qu'elles sont plus courtes qu'une chaise longue normale. Qu'est ce que vous en pensez?

You have read this article with the title IKEA PS VÅGÖ. You can bookmark this page URL http://miasara-closet.blogspot.com/2012/03/ikea-ps-vago.html. Thanks!

No comment for "IKEA PS VÅGÖ"